piątek, 14 stycznia 2011

Nowe karteczki

Witam serdecznie.
Dzisiaj przygotowałam 2 nowe karteczki dla Craft4You z z cudownej kolekcji papierów 7Gypsies - Conservatory. Muszę przyznać, że zakochałam się w tych papierach, są idealne !





Pod nóż poszły papiery dwustronne 12"x12" Conservatory Aviary oraz Magpie.







Wczorajsza biała praca na wyzwanie MixedMedia - Agnieszki Anny na portalu Polki Scrapują



I moje kolejne wyzwanie ATC. Temat w tym tygodniu to KRÓLOWA. Zapraszam :)



Pozdrawiam
Ania-Annar

12 komentarzy:

OriBella pisze...

Obie karteczki cudne, takie klimaty uwielbiam:)))

malflu pisze...

to nie są odlotowe papiery! to są odlotowe karteczki stworzone przez Ciebie z tych papierów :-)))

paulisia pisze...

swietne karteczki! pudelko jest tez cudowne!

kamarek pisze...

Wszystko cudne!

Anna Zaprzelska pisze...

Pięknie to wszystko komponujesz! A białe pudełeczko to mistrzostwo!

Karmeleiro pisze...

Ty się zakochałaś w papierach a ja w Twoich kartkach!!

angel pisze...

Cudeńka!!!

Berberis pisze...

same cudeńka - pudełko śliczniutkie, takie delikatne!!! a karteczki świetne no i to fantastyczne ATC - uwielbiam :)

Tusia Lech pisze...

Piękne prace!!! 7gypsies to jedna z moich 2 ulubionych firm - są obłędni!!!! 7gypsies i October Afternoon rulez :D:D:D

Guriana pisze...

jaki wysyp piękności!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Same cudeńka tworzysz!!!
:***

Ania pisze...

A ja tą pierwszą przepiękną karteczkę dostałam :*** Zapraszam do mnie, zainspirowana nią zrobiłam ostatnio albumik ze zdjęciami.