czwartek, 24 marca 2011

i się nazbierało ...

... dokładnie.... kilka dni , a znów się nazbierały prace....do wrzucenia na bloga :)

Chwila czasu.... to pokazuję :)

Pierwsza to mixedmediowa zakładka, którą zrobiłam na wyzwanie Mollik na portalu Polki Scrapują
Jest dwustronna i w stylu Vintage :)
Media, które użyłam: kawa w której barwiłam kwiaty, tusz Distress Vintage Photo, bezbarwny tusz, miedziany puder do embossingu, preparat Glossy Accents - efekt rozbitego szkła.



Kolejna to również Mixed Media...
Wyzwanie Jaśminowasi - Nuty
Praca z motywem zapisu nutowego, czymś przezroczystym oraz farbą.
Wykorzystałam papier świąteczny w zupełnie nieświątecznym projekcie :)



Papier z zapisem nutowym rozjaśniłam białą farbą; przezroczysta klatka TH wycięta z plastikowego opakowania, przeźroczysty guzik; kwiaty potraktowane białą farbą oraz kawą; użyłam również miedzianego pudru do embossingu oraz preparatu UTEE.

Kolejna to ATC na miarę, czyli szyte :)
Wyzwanie Arte Banale na portalu Polki Scrapują



Karteczka zielono-brązowa zrobiona dla Craft4You... i związana z szyciem :)
Szczegóły na blogu ...



I na koniec pudełko marcowe....czyli Craft Artwork :))))
Chwilka relaksu .... i wykombinowałam coś takiego:



i razem wszystkie trzy:


Powstał z tego tasiemiec niczym Niewolnica Isaura :)))

Pozdrawiam serdecznie tych którzy wytrwali :)
Ania-Annar

19 komentarzy:

Tusia Lech pisze...

To nie wytrwałość tylko uwielbienie dla twojego stylu :*

Ludkasz pisze...

Wytrwali???? Toż to czysta przyjemność i uczta estetyczna:)

Boei pisze...

Przecudne prace, a zakładkami zachwycam się już od dłuższego czasu ma Polkach;)

KOLOROWY ptak pisze...

Przepiękne prace! Cieszę się, że aż tyle za jednym razem mogłam popodziwiać :)

downrightcrafty pisze...

oh beautiful work such detail and so gorgeous
Hugs Kate xx

jacirascrap pisze...

Que belo projeto com o quebra cabeças! Adoro passarinhos!!

SusanLotus pisze...

Very beautiful bookmarks!
You make wonderful art!
Have a nice weekend!

maj. pisze...

Piękne prace, a zakładka - cudo!!!!

ArtMagda pisze...

wszystko piękne! a jaka ilość! jestem pełna podziwu:) czy mogłabym zrobić podobną zakładkę z motywami retro? bardzo mnie zainspirowała :) jeżeli pozwolisz...

Unknown pisze...

Magda, będzie mi bardzo miło :)))
Bardzo dziękuję za ciepłe słowa :)

BETIK pisze...

Ależ ja mam znowu zaległości... Kochana, to, co robisz jest niezwykle inspirujące! Oglądanie każdej z poszczególnych prac dostarcza wielkiej przyjemności!! Uwielbiam tu bywać:)

gurka_krolowa pisze...

Super, super! pierwsze boskie :D

Rybiooka pisze...

Ja za pudełka zabrać się nie mogę :( Twoje prace uwielbiam !!
A pomysł na gniazdo mam :)

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczne i piękne:))Cudo!!!Cieplutko pozdrawiam i posyłam wiosenne buziaki:)

ARTfulWings pisze...

They are all absolutely STUUNING creations - love them all. Polly x

Rose pisze...

Wszystkie Twoje prace są jedyne w swoim rodzaju. I za każdym razem mogę cieszyć nimi moje oczka! ;) Zakładki z dziewczynkami, ach!...
Pozdrowienia cieplutkie...

Pia pisze...

wow beautiful projects
hugs Pia

Joanna Oborska pisze...

Wszystkie Twoje prace maja specyficzny klimat; są kuferkowe i ciepłe :) I są piękne! :)

ania pisze...

Fantastyczne prace, jednak zakładki mnie bez reszty zawojowały:)))) Pozdrawiam!