poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Girlanda - kurs

Witam :)

Dziś pokażę Wam jak zrobiłam girlandę - banerek na wyzwanie Polki Scrapują.
Wykorzystałam materiały Kaisercraft ze sklepu Craft4You. Szczegóły na blogu - zapraszam !

Zrobiłam banerek z imieniem córki mojej koleżanki. Moya to irlandzka wersja naszego imienia Maja.



Co nam będzie potrzebne do wykonania banera?
Papier, nożyczki, klej, wstążeczka, ozdobne dziurkacze i inne ozdóbki.
Jeśli ktoś dysponuje maszynką , to może użyć wykrojników...
To wszystko zależy od naszej wyobraźni i materiałów jakie posiadamy :)


Po pierwsze wycinamy 2 trójkąty: pierwszy większy, który będzie naszą bazą, a drugi troszkę mniejszy. Oba sklejamy.


Zabieramy się do projektu ozdabiania. Ja zrobiłam harmonijkę.
Wycinamy pasek papieru ( około 5 cm) i jeden brzeg ozdabiamy wzorkiem z dziurkacza.
Następnie zaginamy go w harmonijkę i składamy w półokrąg. Na środku przyklejamy kółeczko - do niego będzie się trzymał nasz wachlarzyk.


Możemy też przykleić coś ozdobnego - wyciętego dziurkaczem , czy maszynką.
Jak poniżej na fotografii ...



Możemy już przykleić literki.
Pamiętajmy też o dziurkach na narożnikach trójkąta, przez które przewleczemy tasiemkę.



Wyzwania girlandowe możecie znaleźć na portalu Polki Scrapują oraz blogu Craft4You :)

Pozdrawiam

6 komentarzy:

Guriana pisze...

całkiem nieskomplikowane , a jaki cudny efekt:)
dzięki za kursik:))

Pampuch pisze...

Świetny kursik :)

KOLOROWY ptak pisze...

Piękna praca! I świetny kursik :) wszystko wydaje się takie proste! Będę musiała kiedyś (czyli pewnie najwcześniej za miesiąc :/) spróbować :)

Pozdrawiam

Ludkasz pisze...

śliczna girlanda:)

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniały kursik!Z całego serducha dziękuję za odwiedzinki na blogu i miłe słowa:)Bardzo mi miło:)Wiosenne promyczki i buziaki posyłam!

Agnieszka - ABOKU pisze...

Bardzo fajne i pomysłowe a w dodatku wiosennej, soczystej zieleni.