poniedziałek, 28 lipca 2014

13arts - Tagi i lawenda / Tags and lavender

Witam wszystkich!
Dzisiaj chciałabym się podzielić się z Wami moim projektem tagów stworzonych z kolekcji papierów
'All is Love',  'Faces of Spring' , 'Fly Away', masek, kwiatów oraz niektórych mediowych produktów 13@rts, które opisałam na blogu. Do kompozycji dodałam pachnącą lawendę z mojego ogrodu. 
 
Hello everybody! Today I want to share with you my tags created with papers from the 'All is Love',  'Faces of Spring' , 'Fly Away' collection, stencils, flowers and some 13@rts mixed media products which I described on the blog. To the composition I added the fragrant lavender from my garden.
 
 





 Dziękuję za odwiedziny! Miłego dnia! 
Thanks for visiting! Have a nice day! 

Anna


9 komentarzy:

anias pisze...

Aniu, ileż to lat temu zachwyciłam się po raz pierwszy Twoimi tagami :)
Lata biegną, a Ty niezmiennie mnie zachwycasz. Są przepiękne!!!
Pozdrawiam serdecznie:)

1CardCreator pisze...

These are beautiful and I love the touch of lavender you added too. ~Diane

Kirsty Vittetoe pisze...

Fabulous tags!!!!

Brendaxx pisze...

Gorgeous tags!!

Szymka pisze...

Ale przepieknie ! Kolory soczyste swietnie nadaja pracy smakowitosci , pieknie :)

Ros Crawford pisze...

Oh these are so beautiful!

adziamar pisze...

boskie, moc kolorów, podziwiam i pozdrawiam

Amlai pisze...

Fantastyczny pomysł z wykorzystaniem lawendy... Piękne kolory zagościły na tych tagach :)

Caro-ART pisze...

Cudowne tagi :) ja się chyba nigdy nie nauczę pracować z mediami :(