środa, 18 lutego 2015

13arts - LO - Sketchabilities #133

Witam! Dzisiaj chciałam podzielić się z wami layoutem, stworzonym z papierów i wspaniałych mediów od 13@rts! Mój layout powstał na podstawie mapki ostatniego wyzwania Sketchabilities.
 Na moim tle użyłam maskę 'Love' z kolekcji 'Fly Away'  wraz z pastą do modelowania. Wszystkie moje kwiaty i tekturka zostały pokryte Gesso. Dodałam trochę mikrokulek zmieszanych z medium żelowym. Gdy medium żelowe było suche spryskałam pastelowym różem, kredową ciemno-brązową mgiełką oraz dodałam trochę wody.

Hello everyone!!! Today I'd like share with you a layout using papers and many wonderful mediums from 13@rts! My layout is based on the last challenge over at Sketchabilities
I have used the 'Love' mask from the 'Fly Away' collection on my background with some modelling paste. All my flowers and chipboard have been brushed with Gesso. I have added some glass microspheres mixed with gel medium. When the gel medium was dry I sprayed with pastel pink, chalk dark brown mist and I added a little water.
 


Kilka zbliżeń / Some close-ups








13arts supplies:
Papier "Long time ago" ; Papier "All the time" ; Papier "Fly high" 
Ayeeda Paint - Matte Pink ; Mgiełka pastelowa - Pastel Pink ; Mgiełka kredowa - Chalk Dark Brown 
Pasta modelująca 120ml ; Tusz akrylowy SPLASH! White ; Tusz akrylowy SPLASH! Black 
Gesso - grunt akrylowy 120ml ; Medium akrylowe ciekłe - Liquid Acrylic Medium 
Mikrokulki szklane D2 ; Zestaw Kwiatów z Papieru Czerpanego - White ; Róże średnie białe 
Perełki samoprzylepne 50 szt "Versailles" ; Tekturka "Spruce Branch" ; Szpachelka malarska nr 8 
Maska-Stencil "Fly away" Love  

Dziękuję za odwiedziny! Miłego dnia!    

Thanks for visiting! Have a nice day!  

   Anna Rogalska

3 komentarze:

MakaArt pisze...

Wonderful!!!

Paper Attic pisze...

AMAZING background, just beautiful :)

Janie pisze...

Beautiful composition, bravo!